vrijdag 12 juni 2020

'Miracles of Words' bestaat 2 jaar

11 juni 2018. Het was de datum waarop ik mijn eerste recensie plaatste op mijn pas begonnen blog 'Miracles of Words - Boekrecensies'. De afgelopen 2 jaar volgden er meer reviews en inmiddels kun je hier een twintigtal recensies vinden. Maar bij beoordelingen van boeken alleen bleef het niet. Elke maand schrijf ik een blogpost waarin je kunt lezen welke boeken er die desbetreffende maand zullen verschijnen. En onder het kopje 'Interessante weetjes' in de linker kantlijn kun je meerdere artikelen vinden over het leven van de Amish.


Ik hoop in de toekomst nog veel recensies te mogen schrijven en middels dit blog mijn liefde voor (christelijke) romans met jullie te delen. Ook heb ik het voornemen om meer leuke achtergrondinformatie toe te voegen. Graag tot een volgende keer!

Liefs, Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten