woensdag 26 mei 2021

Luisterboeken-tips

Veel mensen weten inmiddels waarschijnlijk wel dat een grote hoeveelheid christelijke boeken ook als e-book beschikbaar zijn. Maar wist je dat er tegenwoordig steeds meer romans als audioboek te beluisteren zijn? Misschien vind jij het, net als ik, ook weleens fijn om lezen af te wisselen met een luisterboek. Als je lid van de bibliotheek bent, raad ik je dan ook van harte de online Bibliotheek-app aan, een app waar je zowel e-books als luisterboeken kunt downloaden! Om je alvast inspiratie te geven, heb ik hieronder een scala aan audioboek-suggesties op een (lange) rij gezet die te beluisteren zijn via de online Bibliotheek-app:


  • Lucy Adlington - Het rode lint
  • Louisa May Alcott - Onder moeders vleugels
  • Tamera Alexander - Ontvlamd (deel 1)
  • Tamera Alexander - Onthuld (deel 2)
  • Tamera Alexander - Onthouden (deel 3)
  • Lynn Austin - Dochters van de kust (deel 1)
  • Lynn Austin - Anker in de storm (deel 2)
  • Lynn Austin - De boomgaard
  • Lynn Austin - Eigen wegen
  • Lynn Austin - Eva's dochters
  • Lynn Austin - Het huis van mijn moeder
  • Lynn Austin - Toevlucht
  • Lynn Austin - Ware liefde
  • Damian Barr - Hier ben je veilig
  • Cathy Bonidan - Ons spreken en ons zwijgen
  • Sharon Cameron - Bij mij ben je veilig
  • Heidi Chiavaroli - De theekist
  • Jeanine Cummins - Wie omkijkt
  • Melanie Dobson - Dochter van het Derde Rijk
  • Melanie Dobson - Een kamer vol lichtjes
  • Paul Dowswell - Ausländer
  • Paul Dowswell - Tweestrijd
  • Dineke Epping - De draad die ons verbindt
  • Dineke Epping - Kerst in Almsbrick
  • Mario Escobar - Het schooltje van Auschwitz
  • Mario Escobar - Vlucht uit Parijs
  • Els Florijn - De engelen van Elisabeth
  • Els Florijn - Het meisje dat verdween
  • Irene Hannon - Cranberryzomer (deel 1)
  • Irene Hannon - Zeerozen (deel 2)
  • Irene Hannon - Ankerplaats (deel 3)
  • Irene Hannon - Lichtboei (deel 4)
  • Jacobine van den Hoek - Zondebok
  • Laila Ibrahim - De eerste krokus (deel 1)
  • Laila Ibrahim - Mosterdzaad (deel 2)
  • Laila Ibrahim - Goudpapaver (deel 3)
  • Irma Joubert - Het spoor van de liefde (deel 1)
  • Irma Joubert - Het meisje uit de trein (deel 2)
  • Irma Joubert - Tolbos (deel 3)
  • Irma Joubert - Kind van de rivier (deel 1)
  • Irma Joubert - Pontenilo (deel 2)
  • Irma Joubert - Kronkelpad (deel 3)
  • Irma Joubert - Het meisje uit het verscholen dorp
  • Stephen Kiernan - De wereld gedeeld door twee
  • Julie Klassen - Het strand van de verloren schatten
  • Julie Klassen - Kerst op Ivy Hill
  • Sarah Ladd - De erfgename van Winterwood
  • Sarah Ladd - De gouvernante van Penwythe Hall (deel 1)
  • Sarah Ladd - Te gast op Lanwyn Manor (deel 2)
  • Sarah Ladd - De vreemdeling op Wyndcliff Hall (deel 3)
  • Christy Lefteri - De bijenhouder van Aleppo
  • Sarah van der Maas - Nooit meer wachten
  • Charles Martin - Over bergen heen
  • Marlies Medema - Papieren paradijs
  • Elizabeth Musser - Het beloofde land
  • Lizzie Page - Wapenzusjes
  • A.J. Pearce - Beste mevr. Bird
  • Katherine Reay - Geachte Mr. Knightley
  • Roberta Rich - De vroedvrouw van Venetië (deel 1)
  • Roberta Rich - De vroedvrouw van de sultan (deel 2)
  • Roberta Rich - De zoon van de vroedvrouw (deel 3)
  • Francine Rivers - Bevrijdende liefde
  • Joel C. Rosenberg - Het Kremlin Complot (deel 1)
  • Joel C. Rosenberg - Russische roulette (deel 2)
  • Joel C. Rosenberg - Machtsstrijd in Jeruzalem (deel 3)
  • Eline Rosenhart - Ik zal verborgen zijn
  • Sandy Taylor - Jij, ik en de zee
  • Julie Thomas - Rachels verzet
  • Lisa Wingate - Kinderen van de rivier
  • Ellen Marie Wiseman - De brekerjongens
  • Ellen Marie Wiseman - De pruimenboom
  • Elizabeth Byler Younts - De verborgen kinderen

Welk audioboek zou jij graag willen luisteren?

2 opmerkingen:

  1. Ik begin er nu wel zin in te krijgen, hoor en wat een mooie lijst.
    De bijenhouder van Aleppo wil ik dan luisteren.
    Ik heb het boek, maar moet dit eigenlijk herlezen om het beter te begrijpen, dus voor laten lezen vind ik wel goed idee, hierbij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te horen! Ik heb 'De bijenhouder van Aleppo' nog niet gelezen, maar staat wel op mijn lees- of luisterlijstje. ;)

      Verwijderen