woensdag 5 juli 2023

'Wonder van woorden' bestaat 5 jaar!

Afgelopen maand was het me even ontschoten, maar 11 juni jongstleden was een bijzondere dag: 'Wonder van woorden' bestond toen namelijk 5 jaar; een heugelijk feit om niet zomaar ongemerkt voorbij te laten gaan!

Op die datum in 2018 plaatste ik mijn allereerste recensie op mijn pas begonnen blog om mijn passie voor christelijke boeken te delen; een leuke en eerlijk gezegd ook ietwat spannende gebeurtenis.


Inmiddels kun je hier meer dan 100 boekenbeoordelingen lezen, elke maand nieuw te verwachten titels bekijken en een aantal interessante wetenswaardigheden vinden. Daarnaast is 'Wonder van woorden' te volgen op social media en mag ik mij sinds dit jaar ambassadeur noemen van 'Tijdloze liefde' (iets waar ik heel dankbaar voor ben), een platform van Uitgeverij KokBoekencentrum waarmee ze hun historisch-romantische verhalen in het zonnetje zetten.

Dit alles had ik de afgelopen jaren niet in eigen kracht kunnen doen. Ik ben dankbaar voor de mogelijkheid en de energie die God mij heeft gegeven en daarom ook alle lof en eer aan Hem! Ik hoop anderen nog lang te mogen inspireren door middel van mijn blog en enthousiast te maken voor christelijke boeken. Ik kijk uit naar je bezoekjes!

4 opmerkingen: